Vipshop

ساخت وبلاگ

مزیت خرید باکس گل:

مزیتی که جعبه گل در مقایسه با دسته گل دارد این است که به دلیل جنس محکم باکس، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود و به دلیل این‌که دارای اسفنج خیس است، رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند. به همین دلیل می توانید آن را در مسافت‌های طولانی با خودتان به عنوان یک گل مناسب برای تولد ببرید بدون این که گل ها پژمرده شوند یا آسیب ببینند.

خرید آنلاین باکس گل:

باکس‌های ما که همگی توسط دیزاینرها VIP چیدمان و گل‌آرایی شده‌اند. هدیه ای عالی برای هر مناسبتی هستند.

 

 

اگر به دنبال یک خرید باکس گل لاکچری برای سالگرد ازدواجتان هستید و یا می‌خواهید از زحمات کسی تشکر کنید و یا حتی در پی یک هدیه مناسب برای مراسم خواستگاری هستید، این باکس‌ها می‌تواند خواسته‌ی شما را برآورده کند و طرف مقابل را خوشحال کند.

از آنجایی که هر گل معنای خاص خودش را دارد سعی ما این بوده تا با استفاده از گل‌های مختلف بتوانیم پیام شما را به بهترین نحو ممکن از این جعبه‌های پر از گل استفاده کنید.

 

 

ما برای رضایت خاطر شما سعی کرده‌ایم که باکس‌های گل VIP را از میان باکس‌هایی با متریال با‌کیفیت انتخاب و تازه ترین گلها را که ماندگاری بالایی دارنددر آنها دیزاین کنیم . مشتریان ما همیشه باکس‌ گل را به تنهایی هدیه نمی دهند و اگر هدیه‌هایشان کوچک هم باشد، قرار گرفتن یک باکس گل در کنار هدیه اصلی خیالشان را راحت می کند.

امروزه انتخاب گل برای هدیه بسیار ساده‌تر از گذشته است چرا که با بالا رفتن تنوع و نوع بسته‌بندی کار را برای سلیقه‌های متفاوت راحت‌تر کرده است.و جعبه‌های گل در شکل‌، رنگ و جنس‌های مختلف برای انتخاب موجود است.
جعبه گل را می‌توانید بعد از پژمرده شدن و دورریختن گل‌ها برای استفاده‌های دیگر نگهدارید.

 

 

 

 

Vipshop...
ما را در سایت Vipshop دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mrazaee1 بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 16:42